Dostępność
- Weryfikacja uprawnień do świadczeń
- Dostępność
- Ankieta jakości dla Pacjentów hospitalizowanych
- Co zabrać ze sobą do szpitala
- Prawa i obowiązki Pacjenta
- Karta Praw Dziecka – Pacjenta
- Udostępnianie dokumentacji medycznej
- Wypisy
- Opieka duszpasterska
- Żywienie w szpitalu
- Standardowe warunki pobierania materiału do badań
- Instytucje ważne dla Pacjentów
- Szczególne uprawnienia do świadczeń opieki zdrowotnej
- Programy profilaktyczne
- Edukacja Pacjenta
- Cyberbezpieczeństwo
- Biuletyn Informacji Publicznej
- Cennik usług medycznych plik PDF
- ~Blog
- Program pilotażowy „Dobry posiłek w Szpitalu”
Dostępność
Film informacyjny o Szpitalu Powiatowym w Limanowej w Polskim Języku Migowym
Alternatywa tekstowa do filmu informacyjnego
Deklaracja dostępności
Szpital Powiatowy w Limanowej Imienia Miłosierdzia Bożego zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Niniejsze oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego dostępnego pod adresem https://www.szpitallimanowa.pl
Data publikacji strony internetowej: 2022-09-18
Data ostatniej aktualizacji: 2024-03-28
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
- wybrane dokumenty zapisane są w formie innych plików typu pdf, doc,
xls i inne - format zapisanego pliku jest związany z jego treścią i z
funkcjonującymi w jednostce procedurami - dokumenty będą sukcesywnie
aktualizowane i dostosowywane do wymagań ustawy o dostępności cyfrowej,
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia 2022-09-21. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej szpitallimanowa.pl można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt e-mail: informatyka@szpitallimanowa.pl, telefon: (18) 3301756 osoba do kontaktu: Dariusz Wójtowicz lub szpitallimanowa@szpitallimanowa.pl osoba do kontaktu: Koordynator ds. dostępności Bernadetta Misiura tel. 18 33 01 700 wew. 834. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej cyfrowo oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewniania dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich https://www.rpo.gov.pl/pl
Dostępność architektoniczna
Do budynku podzielonego na części: budynek
główny (A), budynek Zespołu Poradni Specjalistycznych (B), budynek C
oraz budynek D prowadzą odpowiednio 4 wejścia.
Wejście do
budynków jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, przy
schodach zewnętrznych budynku A i B jest pochylnia dla
niepełnosprawnych wyposażona w poręcze i uchwyty, natomiast wejścia do
budynku C i D są bezpośrednio z poziomu parkingu.
Nad wejściami
nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i
słabowidzące. Wejścia nie są zabezpieczone bramkami. W budynku nie ma
pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braila ani
oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i
słabowidzących.
W budynku głównym jest winda osobowa z sygnalizatorem głosowym oraz oznaczeniem wypukłym.
Na parterze budynku głównego jest toaleta dla niepełnosprawnych.
W
odległości około 50 m od budynku głównego wyznaczono 2 miejsca
parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Ponadto osoby niepełnosprawne
mogą korzystać z parkingu nieodpłatnie po okazaniu legitymacji osoby
niepełnosprawnej. Dojście do budynku A, B i D – nawierzchnia z kostki
granitowej.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewniania dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich https://www.rpo.gov.pl/pl
Dostępność informacyjno-komunikacyjna
W przypadku problemów z dostępnością można się kontaktować wysyłając maila na adres: szpitallimanowa@szpitallimanowa.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu (18) 33 01 700 w.834.